Nápověda
Na téhle stránce naleznete vše, na co by jste se nás mohli zeptat. Pokud zde svoji odpověď nenelaznete, tak nás prosím kontaktujte.
1.Základní pravidla nakupování |
- veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné
- zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito pravidly v těchto podmínkách
- každá objednávka bude zákazníkovi potvrzena formou emailové zprávy, případně bude ověřena telefonicky (sms)
- zákazník je o stavu zpracování své objednávky informován v našem e-shopu (tlačítko "přihlášení" a menu Uživatelská zóna odkaz "Moje objednávky")
2. Platební podmínky a jednotlivé způsoby plateb |
- prodávající si vyhrazuje právo změnu cen
- cena zboží je uvedena s DPH
- firma si vyhrazuje právo tiskových chyb
TIP.: využijte možnosti sledování Vaší objednávky v našem e-shopu
Platba dobírkou (platba při převzetí)
- způsob platby zvolíte "dobírkou (poštovné dle váhy objednávky)"
- cena dobírky je dle váhy objednávky Kč
- doba doručení Českou poštou 1-2 dny
Bankovním převodem (platba předem na učet)
- způsob platby zvolíte "bankovním převodem (sleva 30 Kč na poštovném)"
- cena zásilky bude nižší o 30 Kč oproti platbě dobírkou
- doba doručení Českou poštou 1-2 dny
Osobně (platba na místě v naší prodejně)
- způsob platby zvolíte "osobní odběr (poštovné 0 Kč)"
- do rámečku pro "Vzkaz k objednávce" uveďte prodejnu, ve které si přejete zboží vyzvednout (Ostrava - Mariánské Hory, Ostrava - Poruba, Opava, Háj ve Slezsku - přesné adresy včetně telefonů a prodejní doby najdete na http://www.silesiapetfoods.cz )
- po vyzvání formou emailu nebo telefonicky si budete moci vyzvednout vybrané zboží
3. Odstoupení od smlouvy (storno objednávky) |
Storno objednávky ze strany kupujícího
v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena:
- odešlete dopis (nejlépe e-mailem) na tu pobočku, která Vám zboží dodala s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR, číslo objednávky a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte číslo účtu), datum a Váš podpis."
- zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí byt v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
- při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet
- v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět
Storno objednávky ze strany prodávajícího
- zboží není na skladě (zákazník odmítne náhradní nabídku)
- odstoupení od objednávky v tentýž den co byla uskutečněna
- zákazník je vždy informován e-mailem (telefonicky) o důvodu zrušení objednávky a je mu nabídnuto řešení vzniklé situace
4.Reklamace |
- naše firma se snaží být našim zákazníkům pokud možno co nejblíže. Moc dobře víme, jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci.
- u žádného zboží není zaručeno 100%-ní bezporuchovost
- pokud už se tedy stane, že zboží Vám nedošlo úplně v pořádku, postupujte prosím podle následujících instrukcí, usnadníte tak práci nám a Vaše reklamace budeme moci vyřídit v co nejkratším možném termínu k Vaší spokojenosti